Thursday, January 12, 2006

Game Over & New Book

Miakakakakakakaka.... semalam the games over. Syiok tol. Penat laks rasa nak abeskan permainan tuh. Tembak sana sini, last² terkena. Dah nak tertembak, mati la ko. Suruh nyuruk takmao, saper suruh gi depan gak? Kan dah kena tembak ngan aku. Kalo tak reti nak main game, jgn ler main. Wat malu jer. Orang nak main game, ko pun nak main, pastuh mati. Padan muka ko. Ko pi la carik game laen.Nyebok ngan main game yg sama ngan aku watper. Aku dah lama main game nie, tentu la aku lagi terer. Bingai bengap tol la. Aper² pun, sian ko ek. Dah mati kena tembak, aku bukan sengaja pun. Tapi adat permainan kan, ader kalah menang. Tak aku kalah, ko kalah ler. Lain kali nak main snippers tuh, blajo dulu, mata kena tajam.
To him that aku baru jumper balek mlm tadi atau pun pagi tadi le. Kohkohkohkoh~! Sengal tol. Penat aku kutuk kutuk orang berkenaan. Ropernye orang yang aku kutuk tuh ko. Atoi, giler malu aku. Terkenang segala kisah lama. Dulu sombong la sangat. Seb baek la ko tuh dulu manager, aku pun takder la ambek hati sangat. Ye la, dah manager, kena la berlagak bagos ek. Aku paham ko ader alasan tersendiri naper ko bertindak camtuh. Citer terbaru yg ko sampaikan mengenai 'abg' kesayangan aku dulu tuh, aku terkejot, naper sampai jadi camtuh? Naper kesudahannye camtuh? Sedey aku mengenang nasib 'abg' aku tuh.Adeh deh, padan la aku lama tak nampak dier. Ala...salah aku gak, aku dah lama tapi pi port lama kiter. Maner nak tau kesah orang laen ek. Utk abg kecik yg dah 'naek pangkat' tuh, tahniah. Kelako plak kalo doq terbayang, camner la abg kecik tuh nak handle keje dier tuh, dah la kecik, kemetot. Kohkohkohkoh~! Dier nak hentak orang ke orang yg hentak dier? Tau dek abg kecik aku kutuk dier nie, mampos aku kena hentak ngan dier. Mgr poyo weh, aku tergelak biler aku tingat zaman dulu². Camner kiter bole sembang balek nie. Dah sian ko semalam kena kutuk ngan aku, tanpa tapisan laks tuh. Ko bole ileks je ek. Pasnie mmg segan aku nak sembang ngan ko. Tapi sebenarnye, aku suker sembang ngan ko. Skrang nie pun aku doq tgu ko. Maner ko pi?? Lom abes keje ke?? Aku windu nak sembang ngan ko. Mesti ko marah kalo aku pakai term "aku ko" nie ek. Ala...nie blog aku. Aku selesa pakai term nie. Aper² pun, thanx for being there last nite, teman aku wat keje. Mwuaksss..kat pusat ko. Kehkehkeh. Pasnie ko jgn menyumbung lagi tau. Ok la blog, aku nak tido jap. Penat..pagi tadi tido kejap je. Arini pun sebok giler. Ke hulu ke hilir aku anto surat, cam despatch.

No comments: