Tuesday, November 18, 2008

PINK

SeDonDon Pink- Hot Pink & Light Pink

Dulu aku geli ngan kaler pink, sbb aku rasa gedik je nak pakai pink. Ntah sejak biler plak, aku jadi sgt giler ngan pink. Smlm, ari Ahad, aku kuar seharian bersama rakan sekerja, bakal pengantin & ustazah comel. Merayau satu ari di BB, mencari kasut utk bakal pengantin itu bersanding. Aku pun pelik ngan bakal pengantin nie, Sabtu nie nak akad nikah, dier bole relax je, kasut pun baru nak beli. Aduh duh la Dik... ko mmg giler kan. So, berjalan-jalan bersama mereka merupakan hobi aku sewaktu bekerja 'shift pagi' di suatu ketika dahulu. Abes je waktu kerja di tghari, mmg kami sker merayap kat dlm LowYat. Takat tgk² barang je pun, bukannye ada ongkos nak 'menapau'. Sonok kuar ngan mereka berdua ini, aku siap suh carik patung yg ada pakai baju putih. Sebenarnye, semasa berjalan, aku ada ternampak satu patung pakai baju putih, dan aku berkenan. Tp sbb takder plan nak membeli, so aku takat tgk je lar. Then masa nak balik, aku rasa aku cam nak beli, tp tak jumper² plak dah! Aku tak ingat kedai mana! So, kami pun pulang ngan perasaan hampa. Sian ustazah, sampai dier masok dalam sumer kedai semata-mata nak carik patung pakai baju putih!
Dlm perjalanan plan nak dinner, aku teringat plak lar kan, Stacy's Frenz ada wat potluck. OMG! Camner aku bole terlupa???? Mati la, mesti ada yg rasa aku nie luper diri (tetiber je kan). Hahahaha, aku pun tepon lar Mr. Presiden @ Kos. Dier kata ada Stacy, so aku pun ajak lar bakal pengantin & ustazah ikot sekali. Seb baek lar bakal pengantin itu tak kesah, sudi men-drive kete ke destinasi tersebot.
Sesampai je, aku tgk tak ramai dah orang kat tepi pool. Adeh, terlepas nak jumper kekawan. Tp yg paling besh, aku nampak sekor ayam jantan yg sgt hensem! Hahahaha..Rambut cacak² siot. Huhuhuhu...aku makan agar² yg sedap sambil bersembang ngan few frens. Sekejap jer lar pun aku singgah, dierorang pun dah nak bersurai.
Then, kiterorang bertiga dinner kat Dato Keramat. Kekununnye nak carik satay, tp mlm tuh tokey satay bercuti plak dah. Haiyak, spoil tol. Mamam jer lar aper yg ada. Pas mamam, anto Ustazah Izah balik, bakal pengantin pun anto ar aku balik. Sekian.... mekaseh..(hahahaha)

Stacy & Ustazah Izah

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

13 comments:

hUmmY said...

hihihi~

las menet punye keje..

mmg gamble la!

kalo x jumpe..

mao menanges 1 bb!

haha

ita.itu said...

wah comel apa ko pki pink..eh stacey la..hehe

Along Arman said...

pink.. hahah.. dulu pun tak ske pink..
skang dah ske... :D ngee...

Secret Writer said...

Now I wonder, that Bkt.Bintang is belong's to U, everytime shopping sure U go there. Ayam jantan@Trojan wakaka. Kih kih kih, that T.shirt is Cham's punya...aku borrow coz white version my cousin pinjam dan pakai masa tu, ker kamoo janji ngan aku dlm mimpi nak pakai sedondon?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

bile kawennye ustazah izah tu? (oopppsss....! t'menyebok lak! hiks..)

✿ jasmin ✿ said...

huhuhu..sis nampak lain laa..
pa ek yg lain..huhu..sis comeiii berbaju pink dan kos tetap ensem ngn rambutnya..huhu

Ezna said...

hik hik .. aku senyum sorang²..mengimbau kenangan di saat ko benci sama kaler pink..dan penyebab utama kebencian ko itu :)

13may said...

eh! ko tgh cuti kan sekrg???

Sue Sham said...

omg..reen kamu begitu ceria!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
cantik giler lah si stacy, bertuah dapat jumpa ngan stacy

Anonymous said...

wahh..cantik rambut u!

chekgu Bani Hassim said...

comella ustazah tu..
stacy pun same gak!

:: Wiween :: said...

uicehhh..pos dgn abg kos tu. :p