Friday, July 17, 2009

Aku Seekor Burung Hantu

Aku Seekor Burung Hantu
Tajuk Karangan hari ini ye anak²
Tinggal lagi beberapa jam untuk aku menyiapkan Esaimen Pendidikan Kesihatan sebelum dihantar pada esok pagi. Nampak gayanya aku mmg tak tido la malam nie. Ekceli mmg dah beberapa malam tak tido lena disebabkan hati tak tenang. Bahan² sudah ku cari sejak beberapa hari yang lepas, tp biasa la... aku nie kan MINAH LAST MINIT!
Mari cik Reen... pulun wat esaimen. Alangkah beshnye kalo ada orang teman. Dier takyah wat aper² pun, cukup la sekadar meneman, tak perlu la dier teman duk sebelah.. cukup la sekadar aku rasa aku tak keseorangan di bilik yg serba gelap ini. Hihihihi.. gediknye la bunyi.. Usaha tangga kejayaan... maen cedok dah aku nie ar... cedok dengan jayanya..


*p/s: genap sbulan dier meninggalkan dunia & aku... and I will always cherish all the sweet memories when we were together... and now I miss him again.. miss him very much... :(
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

No comments: