Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru & Hadiahku

Selamat Hari Guru kepada sumer rakan² seperjuangan ku yg bergelar GURU. Arinie wlpun Hari Guru... aku kena jadi tukang cat dinding. Hadiahku kepada sekolah terchenta-sekolah pertama yg menjadi tempat aku mencurah segala 4 kerat. Wlpun penat selepas bekerja selama 5 ari, arinie aku & rakan² tetap bersemangat untuk mengerjakan dinding² skolah. Aku rasa nie kali ke-3 aku wat mural. Bila bangunan di cat baru je, abes mural aku dipadam ngan cat baru. Braper kali agaknye aku nak kena buat mural kat dinding yg sama nie? Dinding yg sama je weh aku dpt setiap kali kena buat mural, mmg JODOH aku ngan dinding nie!

I Love BLUE
Aku rasa aku makin melebar. Yeah..mgu lepas aku potong rambut. Krn sesi cat mengecat nie juga.. abes suar aku jadi kalerpul! Aku buat dinding nie sesorang sbb aku tak sker hasil kerja tangan aku dikaco oleh tangan laen. Kedekot kan aku? Hasilnya akan aku postkan lg 2mgu. Aku bz di stadium mgu depan.


Nie aku nak citer ttg hadiah hari guru aku plak utk tahun nie. Ini merupakan hadiah yg pertama aku dpt sempena Hari Guru 2009. Aku dpt surat ini semalam... dan ia membuatkan aku senyum panjang lebar cam kerang musyuk sepanjang hari... sampai ke mimpi laaaaaaaaaa... teng teng teng......
Urusan Paduka Baginda

Taraaaa..
Hiks... hadiah yang paling best aku penah dapat utk HARI GURU.
Aku akan menerima ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG bg tahun 2008
Cemerlang ke aku nie? Hahahaha...
TQ TQ TQ kerana penat lelah ku dihargai!

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

10 comments:

AKO said...

Samat Hari Guru, REEN!!!
Tahniah eh dapat anugerah Cemerlang... hehehe... ;-)

:: Cikgu Wiween :: said...

beshnya kak reen dpt APC this year! tahniah kak! Happy teacher's day! ;)

Signorina Syima said...

selamat hari guru reen...

anugerah cemerlang bukan ke tgk siapa senior?? tempat aku, bos main ikut turn.. sapa nak dekat pencen dia kasik la..

buat la keje cemerlang... ko tak kan dapat anugerah cemerlang... melain kan ko dh nak pencen.. baru dia kasi merasa... cinabeng sungguh kan??


apa2 pun tahniah...

Heartless Devilish said...

AkO@Retna: mekaseh..hihihi

Awin: hihihih... mekaseh

syima: tak ikot turn la.. tmpt aku ikot prestasi keje... mana bole bg ikot turn? aparah...

vagg. said...

tahniah babe..
as a teacher.. i'm happy for u tooo
muahh

alvinaLIN said...

hehehe,tahniah sbb apc!!
ada sesi2 kesyukuran tak,hehehe...mcD ker,kepC ker...hihihi

*GB* said...

Adohhh...maafin gue reen udah
kelupaan ngucapin selamat hari guru
buat kamu

:)

hUmmY said...

happy teacher's day reen!

tahniah coz dpt jd guru cemerlang!

yay!

zakaria said...

TAHNIAH lagi sekali Doreen! Kerana anda cemerlanglah dianugerahkan cemerlang. Yang tak dianugerah cemerlang tu ertinya mereka tidak secemerlang Reen. Dan menyambut Hari Gawai ye. Bye.... - Abang Zek.

LaDySLeepLeSS said...

Akhirnya ko dapat gak... tahniah.. :)