Sunday, May 24, 2009

Olahraga MSSM 2009 Selesai

Selama 6 hari aku kat Stadium Nasional Bukit Jalil, dari pagi sampai lewat petang. Hitamnye la aku skrg, berbelang-belang badan & muka aku. Bukan setakat siang aku kena bertugas utk Kejohanan kali nie, ada harinya mlm pun aku kena turun bertugas, kat hotel & pusat sukan. Penat takbole nak cakap la, balek umah, pas mandi, baring je aku teros lelap. Bahang kepanasan bole terasa lg sampai skrg. Seb baek la aku ada bebudak AJK BULETIN yg sker menyelit time aku tgh wat keje, kalo tak.. mampos aku terkangkang sesorang kat stadium. Leganyeeeee bila kejohanan nie dah berakhir... dan bendera MSSM telah diserahkan kepada Pengarah Pelajaran Terengganu (Terengganu menjadi Tuan Rumah plak tahun 2010).
Aku & AJK Buletin
Aku seorang URUSETIA. Bebudak nie sker ikot aku, sbb memasing bawak camera. Syiok layan bebudak nie. Aku pun cam bebudak skolah gak. Hiks... sama beso je kami nie.

Yahooo!! Kejohanan dan abes!!!

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

4 comments:

Signorina Syima said...

best kan jd cikgu ni...

aku suka gambar lompat ko nih... laju bettul kamera snap movement ni...

*GB* said...

perut seksi i like

:>

lily lotus said...

hik hik...suka the last pic!

zakaria said...

Gambar bawak sekali ketika melompat tu, Reen tak angkat kaki. Jadi macam tak 'on air'. Bagaimanapun pujian untuk jurugambarnya yang dapat menghentikan lompatan. Tahniah! Reen. Pelbagaikan lagi blog anda. Waiting for you to appear in my blog - www.lesungbatu.webs.com. HAND - Abang Zek (your one day old friend)