Friday, November 30, 2007

Aku & Prison Break

Pembetulan sket dari semalam…selepas ditegor oleh Layd_luv..:p
Hikhikhik…….Dari tahun lepas aku dok melayan Siri Prison Break nie.. dari Musim Pertama Sampai la skrang masok Musim yg Ketiga... aku peminat setia setelah Incik Udin @ Oron yang bertandang ke rumah aku tahun lepas... sebok nak menonton Prison Break nie... aku teruja dan mengikuti siaran ini selepas aku melihat tatoo² di badan Michael Scofield nie... Fuh.. Seksi giler...Alkisahnye apabila Lincoln Scofield dituduh sebagai pembunuh dan dipenjarakan. Dan adiknya- Michael Scofield pula cuba menyelamatkan abgnye dengan merancang bagaimanakah hendak keluar dari penjara itu.. Dengan itu, Michael melukis tatu di badannye yg membawa pelbagai maksud. Prison Break Musim Ketiga terhenti seketika sehingga episode ke 8…dan akan kembali pada tahun hadapan. Saksikan… Prison Break… (Apa lagi.. Donlod lar…)

Ini plak gambo adek beradek dalam siri ini.. Michael Scofield & Lincoln Scotfield…. Dedua botak bukan? Botak dan seksi….fewiittt….

Dan di bawah plak.. clip Mariah Carey Bersama Wenworth Miller @ Michael Scofield…aku tujukan khas kepada abg botak ku yg tersayang… :)
We Belong Together…..?

2 comments:

MK said...

ko mmg tak senonoh kan =P

Anonymous said...

B.O.T.A.Q = B.U.T.A.K = B.O.T.A.K