Tuesday, November 20, 2007

Wanita Yg Pelbagai

WANITA API
Aries(21 Mac-20 April), Leo(24 Julai-23 Ogos) &Sagittarius( 23 November-21 Disember).

*Dilahirkan sebagai pemimpin
*Mempunyai kekuatan diri dan biasanya enggan menerima pendapat orang lain walaupun ianya benar.

*Seorang yang artistik dan sukar dijangka,tetapi biasanya romantis dan tidak pemalu.
*Mempunyai personaliti suka menguasai dan mendominasi tetapi boleh mengimbangi sifat-sifat ini dengan sikap yang pemurah,mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuatu yang disukainya.
*Suka berterus terang dan tidak berselindung menyebabkan orang yang dikasihi mersa sedih dan terhiris.

*Jujur dan mahu hubungan peribadi berjalan dengan lancar.Wanita api harus diberikan ruang yang cukup luas untuk menjadikan perhubungan itu terus berkesan.

*Tidak keberatan untuk beralih arah jika berasa tertekan.

Aku dilahirkan di dalam golongan di atas... ihiks..betol ke aku camtuh ek? Yg bawah nie plak utk rujukan pada kekawan yg laen.. aku dapat mende ni dalam email dari Misha_Mi...mekaseh ek

WANITA TANAH
Taurus(21 April-20Mei) , Virgo(24Ogos- 23 September) & Capricon(22 Disember-20 Januari).
*Seorang yang boleh dijangka,berwibawa dan praktikal.
*Penyabar dan bertolak ansur,mempunyai kehendak dalaman dari segi emosi dan material.

*Semangat produktif dan gigih yang disertai dengan siksp berhati-hati menjadikan wanita tanah berkemampuan mencapai kejayaan dalam perniagaan.
*Kebijaksanaan dan kepintaran yang diperolehi sering tersembunyi oleh air muka semulajadi yang pendiam dan tenang.

*Sifat marah yang terkawal serta keperluan untuk keteguhan dan kawalan sering terbawa-bawa dalam perhubungan yang amat konservatif, serius dan sederhana.

*Tidak mudah menunjukkan sifat penyayang tetapi wanita tanah adalah seorang kekasih yang setia dan berwibawa.

WANITA ANGIN
Gemini(22 Mei-21 Jun), Libra(24 September-23 Oktober) & Aquarius(21 Januari-19 Februari).
*Berterus terang,berminda aktif dan gemar mencari kepelbagaian dalam setiap aspek kehidupan.
*Berfikiran terbuka,mempunyai daya imaginasi dan inovatif,bagi mereka segalanya boleh dicapai.

*Bergaya,tenang dan tidak cerewet serta mempunyai keinginan semulajadi untuk mengamalkan sikap diplomasi dan saling bekerjasama bersungguh-sungguh.
*Sanggup mengorbankan kehendak atau idea mereka sendiri demi mencapai keharmonian dan mengelakkan perselisihan atau konflik.

*sentiasa gigih untuk mendapatkan cinta yang terunggul,untuk berkonfrantasi.

*Kurang cenderung untuk menyampaikan perasaan sebenar yang terpendam dalam hati mereka.

*Dikenali dan diingati kerana sifat romantis dan manja.


WANITA AIR
Cancer(22 Jun-23 Julai), Scorpio(24 Oktober-22 November) & Pisces(20 Februari-20 Mac).
*Mempunyai sifat semulajadi untuk berkembang maju.
*Mereka ini dipandu oleh perasaan hati dan mempunyai sifat mudah bersimpati,berdaya imaginatif,sentimen tal,mempunyai perasaan yang berubah-ubah dan berhati-hati.
*Tenang dan mudah tersentuh oleh emosi orang-orang yang berada disekeliling dan cepat mengeluarkan air mata dalam sebarang situasi yang
menyedihkan.
*Mudah mengikut rentak emosi
orang lain dan juga diri sendiri.

19 comments:

ernisuhana said...

erni wanita ape yea? kalo jadik wanita hati bley? lalalala..

hUmmY said...

woh!

sy wanita angen!

hihihihi~

kuchalana said...

wei..lelaki xda ke... wanita angin ni sure kuat ngentut hahahaha

ukane said...

wah.. sama la kita. bwahahaha.. api!

Heartless Devilish said...

ernisuhana : wanita hati maner der.. ader 4 elemen je.. api, air, tanah dan angin...

hummy : wanita angen takper..jgn byk angen...hihihihi

kuchalana : utk lelaki lom jumper lg..kalo ader kang aku post... wanita angen nie asyik berangen kan..

ukane : kiter mmg seropa...tp ko camtuh ke? tak je aku rasa... aku je yg cam wanita api tersebut kan?

singasarkes said...

ini tak adil!!!

aku protessss!!!

klu tak letak untuk sang jantan minggu depan aku buat demonstrasi jalanan!!!

*Tambahan - Wanita api - tak bleh disentuh, nanti hangussssss

Heartless Devilish said...

singasarkes: miakakakaka..wat ar protes... nanti kena sembor ngan air wor...
saper kata wanita api tidak bole disentoh? bole la..tp with this..
'nice to see..not to hold.. once broken..considered sold la' bley tak?
miakakakakaka

singasarkes said...

wehhhhh dah pecah mana leh jual la...tak caya cer rujuk kementerian hal ehwal pengguna...

huhuhuhuhuhu

Misha_mi said...

hahahaaha..aku wanita angin? berangin ke aku ni? ke aku ni banyak angin? muahahhhaa... tp mmg ada le yg tepat..

Mr Sadman said...

aku suke wanita tanah....leh lentur2 mcm tanah liat ke...hehehe

wanita air leh gak....tak kehausan aku..hehehe

LaDySLeepLeSS said...

Saya airrrrrrrrrrr

Mr Sadman said...

Pewwitt...nak ngorat Lindda la...hehe...

cepotet said...

hikhik. tahu, saje je. cepotet wanita air la kak. patutlah senang nangis. huhuhuhu..

13may said...

nenong nenong nenong.....bomba datang nak padam api :D

ukane said...

kohkohkoh.. a'a ek.. cam tak kena jer ngan aku. bwahahahah

Heartless Devilish said...

singasarkes : repot lar..menteri pun sokong pe pendapat aku.. tgk boleh..sentoh jgn tau!
misha_mi : ko angin ke? part 1 & 2 cam tak kena je...yg lelaen tuh mmg kena ngan ko..
mr sadman : ko nie kejap nak tanah..kejap nak air.. ko nak yg mane satu nie?
ladysleepless : air? hikhikhik..
cepotet : sama lar erni ngan akak linda ko tuh....
13may : bakar kang...nak nak? sekali terbakar.. bomba pun takbole selamatkan...
ukane : mmg tak kena pun ngan ko.. esp biler ko depan bebear ko tuh ar...miakakakaka

ukane said...

Eh.. ada la sikit2 pasal aku.. artistik pe aku.. romantis dan tidak pemalu.. bwahahahah.. pemurah, mesra dan menunjukkan sifat yang mendalam terhadap sesuati yang disukainya. Aha.. ni baru depan bebear.. hahahaha

Helmy Samad said...

Alaaaa sejak bila ko percaya sangat kat menteri ni che reen?

Misha_mi said...

pening aku baca komen2 yg ada ni reen.. gelak sorang2 aku dibuatnya...