Sunday, March 05, 2006

Sepagi Di Hotel Concorde


Adeh....kepenatan selepas bersuka ria semalam. Berjalan-jalan di KLCC.... Lepas Dinner... Karaoke plak dah....
Karaoke- lama tak pi karaoke melalak.... seronok nye tgk kengkawan melayan lagu. Sampai ada yang cam terkuar anak tekak, nyanyi lagu rock...bapak nye rock... sampai bergegar bilik. Miakakakakakakakakaka...... Karaoke sampai 3jam. Aduh...ada satu lagu tuh..orang tuh nyanyi... wa wa wa...lagu peberet....

Haruskah Diuji - Farish
Mungkin - Anuar Zain
My Baby You - Marc Anthony

Tapi ada satu lagu....fuh....terkedu aku dengo la plak...lagu last.... dier nyanyi khas utk aku...
waaaaaaaaaaaa....aku tidak bersalah.....

Jujur- Radja

Pas karaoke.... kekononnye nak gi membasahkan tekak kat LOTUS la...sekali dah siap parking...
dah nak duduk kat kusi....dapat laks panggilan tepon....
waaaaa.....pi hotel concorde tgk live band.... fuhyooo...lama tak jejak kaki kat area tuh... aku ditegah jejak kaki ke disko².... sudah bertahun rasanye tak bersosial ke tmpt camtuh...
Layan fresh lime juice sambil tgk live band.... tgk awek² seksi...tgk pakwe² hensem... orang² tua tak sedar diri.... sumer jenis manusia ader kat dalam tuh... duduk plak depan stage...
fuh...mengugat keimanan sungguh tgk awek² seksi nie.... memacam aksi..memacam style dierorang menari.... yg cam bersilat...berkungfu sumer lengkap...
Tgk Live Band sampai kol 3....masa nak balek...uikk..terserempak ngan musuh la plak...cepat² aku larik...kang sok lusa kuar plak citer lain... sesia rosak periuk nasi aku... aku tunjuk kat dier.. itu la dier Datuk A & Datin N.... tuh la manusia yg suker mengaco periuk nasi aku...

Balik umah teros tido.... Lega.... tido ngan senyuman...kerana aku seronok dan juga gumbira melihat rakan² ku seronok...

No comments: