Thursday, March 26, 2009

Padang Or Bendang?

Minggu nie merupakan salah satu minggu yg paling bz dlm hari bekerjaku. Tetiap tahun lar, mesti ada satu mgu tuh kami akan bz sebegini. Yg kurang beshnye tahun ini.. aku rasa aku cam turun ke bendang. Ari² ujan siot, sampai aku terpaksa tarik kaki suar.

Peace
Langit nampak terang, tp mlm tadi ujan lebat, so begini lar roper padang. Macam bendang je. Kaki suar aku terpanjang sket, so terpaksa dinaikkan.

Mus Pun Menaikkan Kaki Suarnye Wokey


Kerana Kami Takmao Suar Kami Terkena Lumpur Seperti Mana Kasut Budak Ini Tercalit Ngan Lumpur... waaaa.. kalo terkena suar, mampos aku nak menyental.

Mak Dara & Anak Dara Mengumpat

Miakakaka... Adegan Yang Jarang Kiter Lihat.. Aku pun tak pasti apa yg dibincangkan di tepi padang oleh mereka bertiga. Dan yg aku musykil.. kenapa ada seorang budak di belakang mereka juga mencangkung? Jadi Bodyguard ka?

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

7 comments:

eleza737 said...

waaaaa ade bendang.. buleh tanam seraii =D

Anonymous said...

tapi kan reen lumpur juga
boleh mencantikkan kulit ape
kannn...

:)


peppo

Heartless Devilish said...

eleza: hahahaha..nnt lar aku tanam serai kat padang skolah aku tuh

peppo: lumpur kalo dari kawah gunung berapi takper gak...
nie lumpur becak padang wehhh

Norazrina@Rina said...

wah....bestnyer....

Zura said...

wah..kalo aku la..
sumpah aku takmo masuk padang...
takmo!!!
taknak!!!
never!!!

ArELeEz said...

bdk tu pasang telinge kot! ha3..

hUmmY said...

HAHAHAHA!

btol kate areleez!

budak tu mesti psg tinge! :))