Sunday, August 02, 2009

I'm A Chocoholic

I Love Chocolates. Lately aku dpt byk cekelat from friends. So, apa lagi, aku taram makan cekelat je lar. And last friday, aku sempat melawat Pusat Penyelidikan Koko, Bangi. Fuh.. satu bangunan berbau cekelat. Heaven!!!

Yg Nie Lom Makan.. Sayang Wor..

Yg Nie Dah Nak Abes DiMakan

Dah Bg Kat Ezna & Pemeli Satu Tupperware
Ada Lg Satu Tupperware Utk Diri Sendiri

Heart Shape-Choco!!

Susun Dlm Pinggan... Sambil Susun.. Ngap!!

Heart Shape Tuh Beso k...

Hari Minggu Untuk Makan Cekelat!!!
I'm A Chocoholic!!!



Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

[siti] said...

aku pnyer takde ke?

Heartless Devilish said...

siti: ko nye nnt aku bg biler aku jumper lg yg menarek... hiks..

lily lotus said...

patutlah sentiasa manis jer muka :D

Zura said...

aku punya pon tade ke?

ukane said...

aku? hehehehehe

.::WaNiE::. said...

coklat..ada kacang kat dalam tak huhuhu..

Gallivanter said...

Chocolates is LIFE! :-D

Along Arman said...

mau jugak itu cekelat..

13may said...

aku tak suka coklat...

tapi nampak best plak kat blog ko nih...

oh! nafsu ajer nih...hehhe hehhe

Mr_Aries said...

aku nak jugakkkk :))

eedany said...

saya pun suka coklat juga.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)