Friday, January 16, 2009

I'm Back

I'm Back
Miakakaka...Blwekkk...

Hiks.. sian blog aku bersawang. Ingat nak totop selamanye sbb kehilangan coding, ilang header, tp bila pikir balek, dah 3 tahun aku bersama blogspot ini. Yeah, blog ini sudah berusia 3 tahun pada bulan Januari, aku pun gigihkan diri & memaksa kawan aku itu dan juge salah seorang author blog ini utk mencarik dimanakah coding itu menyembunyikan diri. Akhirnya, bole la.. cincai² bikin itu layout, janji sama. Utk HEADER aku plak, TERIMA KASIH RIANA kerana sudi membuatkan aku sebuah header yg sgt sweet. Ada bunga² lar plak. Abes aku kena gelak ngan kawan aku itu. Muekekeke..bengung! Mana pegi KE-DEVILISH-AN itu?
Lately, aku sgt bz. Bz keje, bz tido & bz maen game. Otak penat dan badan pun sama penat. Tgh mengumpul otak² aku yg dah bersepah, takder idea nie nak wat entry aper sebenarnye. Takder mende yg besh sgt utk di-share. Sok aku kena keje cam biasa. Kena prepare la, iron baju, wat lesson plan... bla bla bla... idop cam dulu² gak. Takder perubahan pun, perubahan kat peningkatan umur je pun utk tahun 2009. Kuikuikui~
Lagu peberet utk mgu ini...

Sofaz - Bukan Di Sini :-

tiba masa untuk ku pergi
melangkah pergi dari sini
tak terlintas di hati ini
untuk menyakiti hatimu lagi

kau tetap di hati
tiada pengganti
maafkanlah kasih
tempatku bukan disini

bisakah kau berdiri
tanpaku disisi mu lagi
bisakah kau sendiri
mengubati luka di hati

1sti time dengo masa aku sker layan drama Obsesi kat TV3. Lama dok carik saper yg nyanyi lagu ini, then masa gi tgk Separuh Akhir Pop Rock kat Plaza Alam Sentral tuh ari, aku baru tau Sofaz yg nyanyi. Sejak mlm itu, lagu ini menjadi kegilaan aku. Hiks, sbb penyokong & fans SOFAZ duk blakang kiterorang. Lirik dier sgt besh!!! Huhuhuhu... *winks*

Otak aku bersepai: Lagu Meet Uncle Hussein pun besh. Vocalist dier nye sore sgt unik! Aku sgt sker sumer lagu yg masok final AJL. Yeah!!! Braper ari lg... AJL23!!! Go Stacy.. Go Stacy!! Jgn luper VOTE UTK PERSEMBAHAN TERBAIK ... VOTE STACY k....

Credit to Stacy's Frenz

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

7 comments:

shuwen said...

dun worry...u have my vote. oleh kerana ko dah vote adik sedara aku di hotfm bingit, so aku vote stacy utk ko.. go stacy go!!

eleza737 said...

welkem bek kaka reen =D

Sue Sham said...

Dearest Reen..
u r so mean..welcome~

:-)

vagg© said...

cemana bleh jadik ilang weyyy
toksah ngade nk tutup blog nih yekk
aku taram ko nanti. hiks

lama gile oo menghilang!
yeyyy stacyyyyyyyyy
tingat kat gf adik ko. eh betul ke.. yg muka cam stacy tuh

Ako Retna said...

reen,
ure back again!!
mmmuuaahhccsss

MK said...

welkam bak ce'gu!

Zura said...

hiks..
camtu la reen..
kan ramai yg ske ko tk tutup blog..

banyakkan lagi entry eh..
hik hik hik..