Tuesday, December 23, 2008

Christmas For Me

Merry Christmas To All My Christian Friends

Tika entry ini di-up-kan, aku sudah berada di Kuching. Di sini aku ingin mengucapkan selamat bercuti kepada semua sempena cuti umum sempena Sambutan Hari Krismas.

Sempena Cuti Umum itu, aku ingin juga meminta maap & ampun dari hujung rambut sehingga ke hujung jari kaki seandai nya
1. aku ada terkasar bahasa semasa berblogging & bercakap secara live.
2. mengumpat, memerli, mengutuk & mengeji sesapa ketika berblogging sepanjang tahun 2008 ini.

Kepada rakan² ku, aku juga ingin meminta maap sekira kalian
1. rasa aku ni sker menyusahkan korang (maklum la... kena jempot & anto aku balik tiap kali nak kuar)
2. rasa aku nie sker mengambil kesempatan (tatau celah mana nye kesempatan...)
3. rasa aku nie sker mempergunakan korang (ntah.. tak penah berniat pun.. )
4. rasa aku nie amat menyampahkan (aku sedar diri aku nie mmg SAMPAH!!)
5. rasa aku ini sgt gedik & mengader-ngader (aku mmg GEDIK!!)
6. TERASA HATI / TERSENTAP ngan aku (aku tau ramai yg tersentap ngan aku...aku dah try yg terbaik utk menjadi kawan korang... aku sudah cuba yg terbaik utk menjaga hati korang...tp ati aku dijaga tak?)


* Kalo rasa aku nie tak cukup bagos utk jadi kawan korang, sila tinggalkan aku..k?

Selain drpd meminta maap, aku pun nak gak cakap many THANX kepada semua krn sentiasa membaca entry² merapu aku selama ini. Mekaseh kekawan krn sentiasa ada bersama aku tika aku memerlukan korang.

From Kuching With Love

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

14 comments:

NakamicHiE said...

merry x'mas sis!

ArELeEz said...

hepi holidays to u too.. ;)

lily lotus said...

enjoy ur holiday to the fullest ;)

ukane said...

reen..
nak beg anyam! hahahahah

shuwen said...

wahh dia order dulu! sentap tetap sentap...wakakaka! anyway semoga selamat pulang ke kl nanti. janji kalau lah ader tuak ker, ikan terubuk masin ke...iskkk teringin lak makan terubuk masin..nyum nyum perah limau taruk bawang...beg anyam ke...eh jap mama ko x rekues ke nak warna apa?

shuwen said...

aik ader komen yg di delete? sah komen sentap...wakakak jgn mara doreen..jgn mara nanti cepat tua...wakakaka

lovely-fake said...

Aku nak cenderamata,cenderahati,buah tangan,buah kaki hik hik hik apa2 yg menarik tertarik dabommmm!!*wink*wink* sambil pepegang perut ..

*GB* said...

komen no8:hehe..merry christmas reen..enjoy ur weekend..love u more than words..muahhhhhhhh!!!!

Witty Angel said...

happy christmas!!

hUmmY said...

marry xmas reen!

xD

kuIna Jentayutiara said...

enjoy ur xmas..

CLEO said...

merry x'mas reen n enjoy ur holiday. aku rindu dgn Kuching..

chacha said...

selamat hari natal reen !
:D

headsteadi said...

merry x'mas. happy new year.