- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Dier Kembali

Friday, August 24, 2007

Dier Kembali

Aku : persal in all of sudden msg i balek?
Dia : sajer
Dia :'rindu'
Aku : tak takot?
Dia : boring ar takder kawan yg mcm u...
Dia : gamble jer ar...
Aku : dun put me into trouble
Aku : k?
Dia : i bukan buat aper pun kan?

Perbualan diatas berlaku beberapa hari yg lalu. Akhirnya, sorang kawan yg amat aku rindui kembali selepas beberapa bulan memasing menyepikan diri di atas beberapa masalah yg timbul. Heh...aku pun tak paham sebenarnye dunia nie orang camner. Seb baek aku nie jenis yg tak kesah. Gi mampos ngan aper yg aper orang nak kata. Korang kata la aper korang nak kata! Aku malas nak ambek tau... Aper2 aku gembira dapat bersembang ngan dier. Utk keluar dan berjumper lg? Mungkin tidak. Cukup la ngan pengalaman2 kiterorang yg lepas, ampes! Kehkehkeh...tapi kan kan kan..hati ku berbunga api kembali.. ader letopan kecik... boom boom boom....(miakakakakakaka..../me blushing )