Saturday, June 09, 2007

Mekaseh Ahli2 Teratai

Oye Oye Oye! At last...aku dah jumper ahli2 teratai!!!!! Miakakaka. Mekaseh pada rerez & sol kerna sudi anto buah kuini & mangga kat aku ahad lepas! Dan selepas itu, terjadi laks kesah... aku pinjamkan printer kat rerez & ayun kol 1pagi! Waduh... sian laks kat rerez asyik ngadu printernye tak jalan...dah tuh nak anto final repot praktikal. Aku ngan baek atinye...pun ofer la printer aku la kan! Sekali..dierorang yg kat teratai tuh gelar printer aku 'GEMOK!'. Hello kekawan teratai... printer gemok tuh la byk berjasa tau! Dan semalam aku jumper hampir sumer ahli2 teratai. Ada pejo, rerez, ammu... kedian datang si ayun bersama skoda! Perghh... sampai kol 4am! Wahhh... besh ar dierorang nie. Aku sker! Weh weh...jgn kutuk aku muka nanges lg ok! Nanti2 kiter kuar makan2 plak ek!

No comments: