Tuesday, April 17, 2007

Blind Date?

Adeh, semalam nak apdet blog. Tapi terlelap plak selepas tgk CSI, bukan aku tgk CSI, tapi CSI yang tgk aku terbongkang atas katil. Pagi nie, awal gak aku bgn, kol 5 aku dah sedar. Aku mandi, siap2...then aku dok depan pc. Patut ke tak patut aku share citer nie ek?
Miakakakakaka...dgn bangganye aku nak citer... semalam aku ader blind date yg paling giler sekali penah aku buat!!!! Chat baru sehari, teros aku diajak jumper! Fuhyooo...(iklan digi-khas utk sumer pengguna digi..cam aku la kan). Seorang lelaki yang bole tahan ropernye, sejok mata memandang, gentleman. Alasan dier nak jumper aku, pasal aku nie demam, tak makan, so dier nak banjer aku makan, aper yg aku ingin makan! Penat dier tanya aku nak makan aper... adeh..last2 aku makan nasi ayam Linda Onn la juge! Dah itu mmg peberet aku...nasi ayam!
Tapi utk dier, mekaseh sbb care! Kalo la semalam merupakan perjumpaan kiter yg pertama & terakhir, aku terima dengan redha. Utk ******* **reen (nama dier pun ader reen ok- nama kiterorang pun hampir nak sama) mekaseh kerana sudi bawak aku kuar makan semalam!

No comments: