Monday, November 13, 2006

Dier terluka lagi


Sarapan kegemaran ku pada pagi ini. Wanton Dry Duck noodle.


Arghhh! Penat. Seminggu tanpa rehat. Lagi seminggu akan ku harungi dengan penoh tabah. Pepagi lagi aku sudah bangun arinie, khas utk orang tersayang. KeranaMu, aku dengan ngantuknye menapak ke destinasi. KeranaMu, aku lenguh sebelah tangan.
Dimanakah diri mu selama ini tika aku kesunyian? Kau..hanya berdiam diri, menyepikan diri dan bersembunyi. Mengapa? Adakah aku bersalah? Mungkin aku memang bersalah kerana aku tidak mempedulikan diri mu. Kau sentiasa berada di samping ku tika aku amat memerlukan diri mu di kala aku kesunyian dan kebosanan. Aku belai diri mu, aku pelok dan aku sayang pada diri mu wahai sayang. Tika kau terluka, aku la yang paling sedey. Sedey sampai meleleh air mataku. Terpaksa la aku mengeluarkan sedikit wang utk mengubati diri mu yang sudah terluka. Bukan sengaja aku melukakan mu, takdir sudah menentukan bahawa kau akan terluka pabila sudah sampai masanya. Bila kau terluka, aku pun turut terluka jiwa & raga. Waduh, poket ku luka lagi. Kopak kopak. Sayang, pasnie kiter akan sentiasa bersama selepas tugas2 ku selesai. Mwuaksss...

No comments: